loading...
IT 2 NEWS
لوگو های سایت


شایان بازدید : 64 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

یک دانشمند بخش تکنولوژی در آمریکا به نام Chris Harrison از دانشگاه Mellon  درPittsburg ایالت پنسیلوانیا به تازگی یک نمونه اولیه از یک گوشی ساخته‌ است که توانایی تشخیص اینکه شما با کجای دست خود صفحه گوشی را لمس می‌کنید دارد، به طور مثال اگر شما با نوک انگشت خود یا با ناخن خود و یا با فواصل بین بند انگشتان خود صفحه گوشی را لمس کنید گوشی می‌تواند تشخیص دهد که شما با کدامیک از این قسمت‌ها صفحه نمایش را لمس کرده‌اید.

 

شاید برای شما سوال شود که مزیت این کار چیست؟

 

به عنوان مثال شما از نوک انگشت خود می‌توانید برای انتخاب یک گزینه در گوشی استفاده کنید در حالی که با ضربه زدن توسط قسمت پشتی بند انگشت خود می‌توانید به عنوان یک کلیک راست مانند آنچه در رایانه‌ها می‌بینیم استفاده کرده و یک زیر منو را برای آن قسمتی که انتخاب کرده‌اید باز کنید.

 

 

مزیت‌های دیگر این اختراع این است که در بازی‌ها و برنامه‌های مختلفی که برای یک گوشی طراحی می‌شوند می توان امکانات بیشتری را به کار برد و بازی‌هایی با جذابیت بیشتر و برنامه‌هایی با کارآیی بالاتر طراحی کرد.

 

این دانشمند اشاره کرده که گوشی‌های هوشمند در حال حاضر نسبت به توانایی‌هایی که دستان ما قادر به انجام آن هستند بسیار کارهای ساده‌ای را می‌توانند انجام دهند در حالی که ما با توجه به توانایی‌های موجود در دستان خود می‌توانیم کارهایی بیشتری را با صفحه نمایش گوشی‌های خود انجام دهیم اگر گوشی‌ها بتوانند از این قابلیت‌ها پشتیبانی کنند.

 

Harrison  برای فروش گوشی خود به یک کمپانی به نام Qeexo  ملحق شده است.

 

منبع:  newscientist

شایان بازدید : 70 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

گلکسی اس 3 موفقیت زیادی را در فروش و کسب محبوبیت برای سری گلکسی سامسونگ به همراه داشت اما به نظر می‌رسد که ماموریت آن در حال تمام شدن است و باید وظیفه خود را برگردن نسل بعدی خود یعنی گلکسی اس 4 قرار دهد.

Samsung Galaxy S4

شایان بازدید : 63 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

به نظر می‌رسد که مایکروسافت با عرضه‌ی ویندوز‌فون 8 آغازگر فصل جدیدی از سیستم عامل‌ها بوده است. هم اکنون بسیاری از شرکت‌های معتبر جهان بر این باورند که این سیستم عامل تازه اول راه است و در آینده‌ای نه چندان دور رشد چشمگیری خواهد داشت به همین دلیل سرمایه گذاری‌های بسیاری بر روی آن شده است. البته همه‌ی ما می‌دانیم که 2 شرکت اچ‌تی‌سی و مایکروسافت در این زمینه کاملاً وابسته‌ی به همکاری با یکدیگر هستند. آیا می‌توانید باور کنید که تنها 6 ماه از زمان عرضه‌ی آخرین ویندوز‌فون پر قدرت اچ‌تی‌سی یعنیTitan II گذشته است و اکنون این شرکت از 8X رونمایی می‌کند !؟ 8X می‌تواند برای شرکت اچ‌تی‌سی سکوی پرتابی باشد زیرا این اولین تلفن همراهی است که با ویندوز 8 عرضه می‌شود. حال باید دید که آیا مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن به اندازه‌ای هست که بتواند در رینگ رقابت‌های شدید این روزها دستش را به نشانه‌ی پیروزی بالا ببریم یا خیر ؟

شایان بازدید : 76 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)
یازدهم بهمن، مراسم رونمایی رسمی BlackBerry 10   علوم رایانه ( http://olomrayaneh.org )

شرکت Research In Motion امروز اعلام کرد مراسم عرضه رسمی اولین ابزارهای BlackBerry 10 را ۳۰ ژانویه ۲۰۱۲ (برابر با ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۱) برگزار خواهد کرد.

شرکت RIM ماه هاست که مشغول سر هم کردن و آماده سازی بلک بری جدید است و به دلیل تاخیر در عرضه آن، با کاهش سهم بازار روبرو شده است. ریم امروز تنها به اعلام زمان برگزاری مراسم اکتفا نموده و هیچ اطلاعات بیشتری در خصوص اولین محصول مجهز به بلک بری ۱۰، زمان عرضه یا قیمت آن بر زبان نیاورده است. این شرکت تنها به ذکر این نکته اکتفا کرد که اکنون مشغول آزمون نمونه های اولیه در شبکه بیش از ۵۰ اپراتور در دنیا است.

 

بلک بری ۱۰ همچنین به تازگی موفق شده که تاییدیه دولت آمریکا (U.S. government certification) را هم به دست آورد. این مجوز به سازمان های مختلف اجازه می دهد به محض عرضه محصولات بلک بری ۱۰، از آنها استفاده کنند.

Thorsten Heins مدیرعامل ریم می گوید: «به لطف رابطه بسیار قوی با اپراتورهای جهانی و همچنین اکوسیستم رو به رشد توسعه دهندگان مان، اعتقاد راسخ داریم که مصرف کنندگان با بلک بری ۱۰ بهترین تجربه ممکن را خواهند داشت. ما به دنبال این هستیم که در کمترین زمان ممکن، بلک بری ۱۰ را به دست مصرف کنندگان مان در سراسر دنیا برسانیم.»

به نظر شما عرضه بلک بری ۱۰ تا چه اندازه می تواند سهم از دست رفته RIM از بازار اسمارت فون ها را به این شرکت برگرداند؟

 

منبع

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
IT 2 NEWS سایتی جامع درباره تکنولوژی و گیم و .... خیلی چیز های دیگر است. هدف سایت بالا بردن سطح فرهنگ و دانسته های مردم است . از معرفی سایت به دوستانتان دریغ نکنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 6,901
  • بازدید کلی : 36,718
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ