loading...
IT 2 NEWS
لوگو های سایت


احمدرضا بازدید : 68 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

قیمت امروز گوشی‌های اچ تی سی           *قیمت‌ها به ریال است

                                            *قیمت‌های قرمز رنگ بدون گارانتی است

                     

شایان بازدید : 68 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

سایت Statista گزارشی را منتشر کرده که در این گزارش درآمد سال مالی شرکت‌های بزرگی چون اپل، گوگل، یاهو، آمازون و چند شرکت دیگر را با هم مقایسه کرده است.

 

به گزارش جی اس ام همانطور که در این گزارش منتشر شده و در شکل نیز مشاهده می‌کنید درآمد سال 2012 اپل از مجموع درآمد شرکت‌های مایکروسافت، گوگل، eBay، یاهو، آمازون و فیس بوک بیشتر بوده است.

 

 

در سال 2012 اپل 156.5 میلیارد دلار درآمد داشته که  این میزان درآمد، سودی برابر 41.7 میلیارد دلار برای اپل به همراه داشته است. این در حالی است که مجموع سود شرکت‌های گوگل، مایکروسافت، eBay، یاهو، فیس بوک و آمازون با هم برابر 34.4 میلیارد دلار بوده است و اپل به تنهایی توانسته 7 میلیارد دلار بیشتر از این میزان سود کسب کند.

 

شرکت‌های Dell، ایسوس، اینتل، ایسر، IBM، لنوو و اچ پی در مجموع توانسته‌اند سودی برابر 19.3 میلیارد دلار کسب کنند که این میزان از نصف سود اپل نیز کمتر است.

 

با این ارقام به این نتیجه می‌رسیم که هنوز اپل با ارزش‌ترین کمپانی در جهان است.

 

منبع: statista

شایان بازدید : 89 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

تصاویر ترول، تصاویر جالبی است که در سایت های اجتماعی برای بیان مطبی به صورت طنز آمیز استفاده می شود. نرم افزار Rage Meme Camera با بهره گیری از دوربین تلفن همراه شما تصاویر ترول برای افراد مورد نظر شما ایجاد می کند.این نرم افزار یک از پر کاربرد ترین برنامه های اندروید برای افرادی است که می خواهند نظرات خود را به صورتی بامزه بیان کنند.

ویژگی های کلیدی Rage Meme Camera :
- بیش از ۱۴۰ تصویر ترول از حالات مختلف رفتاری
- امکان ذخیره سازی در گالری تلفن همراه
- امکان چرخش و بزرگنمایی تصاویر ترول
- ایجاد اثرات  Polaroid دروبین

شایان بازدید : 66 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

در سال ۲۰۱۲ جهان در انتهای مسیر خود به سمت نابودی است . اقتصاد جهانی نابود گردیده است و پول از ارزش خود افتاده است .  مردمان در برابر سیاستمداران پول پرست قد برافراشته اند و نمی خواهند دیگر زیر بار ظلم بروند …
در هر روی چیزی بس عجیب مشاهده شده و میلیون ها انسان به ناگاه و بر اثر یک ویروس بسیار خطرناک مورد حمله قرار گرفته اند و تنها افرادی معدود از شر این ویروس در امان مانده اند . آنها دو راه بیشتر ندارند ؛ یا بایستند تا خود نیز به این ویروس گرفتار شده و یا با حمله بردن به عوامل این بیماری از گسترش آن جلوگیری کنید !

بازی DEAD TRIGGER یکی از برترین گیم های اکشن موجود در اندروید می باشد که پس از ارایه اولین نسخه اش توانست افراد بسیاری را به خود جلب نماید . این بازی با دارا بودن یک گرافیک بسیار جذاب بر خلاف حجم اندکی که دارد محیطی خارق العاده را برایتان به ارمغان می آورد .

توجه داشته باشید این نسخه از بازی ماشه مرگ هنوز به صورت رسمی ارایه نشده است و تنها برای بررسی کردن توسط گسترش دهندگان منتشر گردیده است .

شایان بازدید : 62 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

iphone 5

 

16 گیگابایت (مشکی – سفید) : 2.350.000 تومان

32 گیگابایت (مشکی – سفید): 2.980.000 تومان                             

64 گیگابایت: سفید ( 3.270.000) – مشکی (3.310.000)

  iphone 4s

                            

16 گیگابایت: 1.810.000 تومان

 

 

new ipad

 

سلولار:

16 گیگابایت: 1.825.000 تومان

32 گیگابایت: 2.195.000 تومان

64 گیگابایت: 2.350.000 تومان

 

وای فای

16 گیگابایت: 1.515.000 تومان

32 گیگابایت: 1.835.000 تومان

 

 

i pad 4

وای فای

16 گیگابایت: 1.860.000 تومان

 

 

i pad mini

وای فای

32 گیگابایت: 1.590.000 تومان

شایان بازدید : 86 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

چه کسی قاتل است؟ Who Is The Killer یک بازی مهیج است که حول یک داستان جنایی می گذرد. دراین بازی چند داستان به صورت موازی روایت می شود و  شما در نهایت باید قاتل را پیدا کنید.  این بازی به افرادی پیشنهاد می شود که می خواهند فکر کنند .

شایان بازدید : 89 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

واحد خبر IT2NEWS : شرکت کانادایی "ریسرچ این موشن" (Research In Motion) -- تولیدکننده تلفن های بلک بری -- در روز 12 نوامبر (22 آبان) اعلام کرد که از اسمارت فون های پرهیاهوی بلک بری 10 در 30 ژانویه 2013 (11 بهمن 1391) رونمایی خواهد کرد.

شایان بازدید : 74 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

واحد خبر it2news : دفتر ایسوس در ایران دوشنبه 22 آبان 1391 (12 نوامبر 2012) با دعوت از اصحاب رسانه های فناوری کشور و برخی دست اندرکاران بازار، از محصولات مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 8 و ویندوز RT ایسوس در ایران رونمایی نمود و اعلام نمود که برخی از این محصولات از هفته آینده تدریجاً به بازار کشور راه خواهند یافت. این محصولات در ایران با صفحه کلید فارسی عرضه خواهند شد.

شایان بازدید : 73 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

واحد خبر it2news : کوالکام (Qualcomm) یک شرکت بزرگ آمریکایی است که کار تولید محصولات و تجهیزات دیجیتال بی سیم را برعهده دارد. دفتر مرکزی این کمپانی در سن دیه‌گو قرار دارد و گفته می شود که در سرتاسر دنیا بیش از 157 شعبه دارد.

شایان بازدید : 99 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز:برای تمامی نسخه های اندروید

سرعت جستجو را با Chrome تجربه کنید. این مرورگر با بهره از ویژگی های خارق العاده خود قادر خواهد بود تعداد زیادی تب ایجاد کرده و بدون کاهش سرعت جستجو در آن واحد مطالب متعددی را توسط این برنامه جستجو کنید.افزون بر این بروزر فوق قادر خواهد بود مطالب مورد نظر شما را بزرگ نمایی کند.استفاده از این نرم افزار شما را از مرورگر های دیگر بی نیاز می سازد.

 

شایان بازدید : 77 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

- اگر از سرعت پایین تلفن همراه خود رنج می برید؟
- اگر در فکر فروش تلفن همراه خود به علت پایین بودن سرعتش هستید؟
اندکی صبر کنید نرم افزار Smart Optimization Box سرعت تلفن همراه شما را افزایش می دهد. این نرم افزار با پاک کردن فایل های کش و تاریخچه سرعت تلفن همراه شما را افزایش می دهد. لازم به ذکر است این نرم افزار با کنترل صفحه نمایش باعث کاهش مصرف شارژ باتری تلفن همراه نیز می شود.
ویژگی های کلیدی Smart Optimization Box :
- قابلیت انتقال به کارت حافظه
- مدیریت باتری
- سیستم های مدیریتی
- امکان حذف
- تغییر تنظیمات باتری و صفحه نمایش
- دارا بودن ویجت های مختلف

شایان بازدید : 310 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Avengers Initiative بازی بسیار زیبایی است که بر اساس فیلم پرفروش انتقام جویان طراحی شده است و شما در آن می بایست از تمامی نیروهای زمینی برای از بین بردن بیگانگان استفاده نمایید . گرافیک بسیار بالای این بازی باعث گردیده است  تا یک سر و گردن بالاتر از هم گونه های موجود در این ژانر به نظر برسد . یکی از این ویژگی ها ، کنترلر بسیار جذابش می باشد که بر پایه gesture طراحی شده و حسی نو را در گیم پلی های بازی های اندروید برایتان به ارمغان می آورد . افزون بر  این با تم داستانی موجود در بازی تمامی مراحل بازی به گونه ای وابسته به هم طراحی شده است ؛ همانند فیلم سینمایی انتقام جویان .
اگر گوشی یا تبلت شما دارای پردازنده Tegra باشید می توانید از گرافیک بسیار بهتری برخوردار شوید و کاراکتر ها و محیط موجود در بازی را به صورت واقع گرایانه تر شاهد باشید .

احسان بازدید : 311 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

 پس از ۲۰ سال کامپیوتر 61ساله روشن شد

 کامپیوتر هارول دکاترون که در سال 1951 ساخته شد، پس از 20 سال توسط داوطلبانی که 50 قطعه آن را شبیه سازی کرده اند راه اندازی شد.

هارول دکاترون با وزن 2.5 تن دربرگیرنده 10 هزار قطعه متحرک است که.....
شایان بازدید : 54 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برای پایان دادن به طرح های نابکارانه Eggman ، سونیک می بایست با بهره گیری از قدرت سیاره کوچک و گذر کردن از مسیر زمان ، او و تمامی ماشین هایی که او برای نابود کردن جهان آماده ساخته است را ویران کند .
Sonic CD نام بازی خاطره انگیزی است که اکنون پس از چند سال برای اندروید ارایه شده است و شما می توانید انجام آن را با صفحه نمایش لمسی تجربه کنید . این بازی با گوشی Xperia Play کاملا سازگار بوده و می تواند توسط دکمه های مخصوص بازی این اسمارت فون اندروید مورد استفاده قرار گیرد .

شایان بازدید : 72 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Ski Safari جایی است که حیوانات ، بهمن و ژانر اکشن کنار یکدیگر گرد آمده اند تا تجربه یک گیم پلی جدید را برای شما به وجود آورد . قهرمان داستان ما از خواب عمیق خود برخواسته است اما خطر بهمن او و کوه های اطراف را تهدید می کند . سون ( قهرمان داستان ) تنها یک راه برای اینکه از پایانی یخی فرار کند دارد و آن چیزی جز کمک گرفتن از حیوانات نمی باشد . هر یک از حیوانات دارای قدرت و ویژگی های خاص خود می باشند که با بهره گیری از هر یک در جای خود می تواند سرعتی بیشتر را تجربه کنید و البته از مرگ نیز بگریزید !

 

 

شایان بازدید : 64 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

یک دانشمند بخش تکنولوژی در آمریکا به نام Chris Harrison از دانشگاه Mellon  درPittsburg ایالت پنسیلوانیا به تازگی یک نمونه اولیه از یک گوشی ساخته‌ است که توانایی تشخیص اینکه شما با کجای دست خود صفحه گوشی را لمس می‌کنید دارد، به طور مثال اگر شما با نوک انگشت خود یا با ناخن خود و یا با فواصل بین بند انگشتان خود صفحه گوشی را لمس کنید گوشی می‌تواند تشخیص دهد که شما با کدامیک از این قسمت‌ها صفحه نمایش را لمس کرده‌اید.

 

شاید برای شما سوال شود که مزیت این کار چیست؟

 

به عنوان مثال شما از نوک انگشت خود می‌توانید برای انتخاب یک گزینه در گوشی استفاده کنید در حالی که با ضربه زدن توسط قسمت پشتی بند انگشت خود می‌توانید به عنوان یک کلیک راست مانند آنچه در رایانه‌ها می‌بینیم استفاده کرده و یک زیر منو را برای آن قسمتی که انتخاب کرده‌اید باز کنید.

 

 

مزیت‌های دیگر این اختراع این است که در بازی‌ها و برنامه‌های مختلفی که برای یک گوشی طراحی می‌شوند می توان امکانات بیشتری را به کار برد و بازی‌هایی با جذابیت بیشتر و برنامه‌هایی با کارآیی بالاتر طراحی کرد.

 

این دانشمند اشاره کرده که گوشی‌های هوشمند در حال حاضر نسبت به توانایی‌هایی که دستان ما قادر به انجام آن هستند بسیار کارهای ساده‌ای را می‌توانند انجام دهند در حالی که ما با توجه به توانایی‌های موجود در دستان خود می‌توانیم کارهایی بیشتری را با صفحه نمایش گوشی‌های خود انجام دهیم اگر گوشی‌ها بتوانند از این قابلیت‌ها پشتیبانی کنند.

 

Harrison  برای فروش گوشی خود به یک کمپانی به نام Qeexo  ملحق شده است.

 

منبع:  newscientist

شایان بازدید : 70 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

گلکسی اس 3 موفقیت زیادی را در فروش و کسب محبوبیت برای سری گلکسی سامسونگ به همراه داشت اما به نظر می‌رسد که ماموریت آن در حال تمام شدن است و باید وظیفه خود را برگردن نسل بعدی خود یعنی گلکسی اس 4 قرار دهد.

Samsung Galaxy S4

شایان بازدید : 63 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

به نظر می‌رسد که مایکروسافت با عرضه‌ی ویندوز‌فون 8 آغازگر فصل جدیدی از سیستم عامل‌ها بوده است. هم اکنون بسیاری از شرکت‌های معتبر جهان بر این باورند که این سیستم عامل تازه اول راه است و در آینده‌ای نه چندان دور رشد چشمگیری خواهد داشت به همین دلیل سرمایه گذاری‌های بسیاری بر روی آن شده است. البته همه‌ی ما می‌دانیم که 2 شرکت اچ‌تی‌سی و مایکروسافت در این زمینه کاملاً وابسته‌ی به همکاری با یکدیگر هستند. آیا می‌توانید باور کنید که تنها 6 ماه از زمان عرضه‌ی آخرین ویندوز‌فون پر قدرت اچ‌تی‌سی یعنیTitan II گذشته است و اکنون این شرکت از 8X رونمایی می‌کند !؟ 8X می‌تواند برای شرکت اچ‌تی‌سی سکوی پرتابی باشد زیرا این اولین تلفن همراهی است که با ویندوز 8 عرضه می‌شود. حال باید دید که آیا مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن به اندازه‌ای هست که بتواند در رینگ رقابت‌های شدید این روزها دستش را به نشانه‌ی پیروزی بالا ببریم یا خیر ؟

شایان بازدید : 76 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)
یازدهم بهمن، مراسم رونمایی رسمی BlackBerry 10   علوم رایانه ( http://olomrayaneh.org )

شرکت Research In Motion امروز اعلام کرد مراسم عرضه رسمی اولین ابزارهای BlackBerry 10 را ۳۰ ژانویه ۲۰۱۲ (برابر با ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۱) برگزار خواهد کرد.

شرکت RIM ماه هاست که مشغول سر هم کردن و آماده سازی بلک بری جدید است و به دلیل تاخیر در عرضه آن، با کاهش سهم بازار روبرو شده است. ریم امروز تنها به اعلام زمان برگزاری مراسم اکتفا نموده و هیچ اطلاعات بیشتری در خصوص اولین محصول مجهز به بلک بری ۱۰، زمان عرضه یا قیمت آن بر زبان نیاورده است. این شرکت تنها به ذکر این نکته اکتفا کرد که اکنون مشغول آزمون نمونه های اولیه در شبکه بیش از ۵۰ اپراتور در دنیا است.

 

بلک بری ۱۰ همچنین به تازگی موفق شده که تاییدیه دولت آمریکا (U.S. government certification) را هم به دست آورد. این مجوز به سازمان های مختلف اجازه می دهد به محض عرضه محصولات بلک بری ۱۰، از آنها استفاده کنند.

Thorsten Heins مدیرعامل ریم می گوید: «به لطف رابطه بسیار قوی با اپراتورهای جهانی و همچنین اکوسیستم رو به رشد توسعه دهندگان مان، اعتقاد راسخ داریم که مصرف کنندگان با بلک بری ۱۰ بهترین تجربه ممکن را خواهند داشت. ما به دنبال این هستیم که در کمترین زمان ممکن، بلک بری ۱۰ را به دست مصرف کنندگان مان در سراسر دنیا برسانیم.»

به نظر شما عرضه بلک بری ۱۰ تا چه اندازه می تواند سهم از دست رفته RIM از بازار اسمارت فون ها را به این شرکت برگرداند؟

 

منبع

شایان بازدید : 66 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

زمان زیادی از معرفی گوشی جدید اچ تی سی در بازار آمریکا با صفحه نمایش بسیار باکیفیت فول اچ‌دی نمی‌گذرد، این گوشی اولین گوشی با چنین کیفیت صفحه نمایشی در دنیا است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
IT 2 NEWS سایتی جامع درباره تکنولوژی و گیم و .... خیلی چیز های دیگر است. هدف سایت بالا بردن سطح فرهنگ و دانسته های مردم است . از معرفی سایت به دوستانتان دریغ نکنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 6,975
  • بازدید کلی : 36,792
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ