loading...
IT 2 NEWS
لوگو های سایت


شایان بازدید : 73 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

واحد خبر it2news : کوالکام (Qualcomm) یک شرکت بزرگ آمریکایی است که کار تولید محصولات و تجهیزات دیجیتال بی سیم را برعهده دارد. دفتر مرکزی این کمپانی در سن دیه‌گو قرار دارد و گفته می شود که در سرتاسر دنیا بیش از 157 شعبه دارد.

شایان بازدید : 99 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز:برای تمامی نسخه های اندروید

سرعت جستجو را با Chrome تجربه کنید. این مرورگر با بهره از ویژگی های خارق العاده خود قادر خواهد بود تعداد زیادی تب ایجاد کرده و بدون کاهش سرعت جستجو در آن واحد مطالب متعددی را توسط این برنامه جستجو کنید.افزون بر این بروزر فوق قادر خواهد بود مطالب مورد نظر شما را بزرگ نمایی کند.استفاده از این نرم افزار شما را از مرورگر های دیگر بی نیاز می سازد.

 

شایان بازدید : 77 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

- اگر از سرعت پایین تلفن همراه خود رنج می برید؟
- اگر در فکر فروش تلفن همراه خود به علت پایین بودن سرعتش هستید؟
اندکی صبر کنید نرم افزار Smart Optimization Box سرعت تلفن همراه شما را افزایش می دهد. این نرم افزار با پاک کردن فایل های کش و تاریخچه سرعت تلفن همراه شما را افزایش می دهد. لازم به ذکر است این نرم افزار با کنترل صفحه نمایش باعث کاهش مصرف شارژ باتری تلفن همراه نیز می شود.
ویژگی های کلیدی Smart Optimization Box :
- قابلیت انتقال به کارت حافظه
- مدیریت باتری
- سیستم های مدیریتی
- امکان حذف
- تغییر تنظیمات باتری و صفحه نمایش
- دارا بودن ویجت های مختلف

شایان بازدید : 310 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Avengers Initiative بازی بسیار زیبایی است که بر اساس فیلم پرفروش انتقام جویان طراحی شده است و شما در آن می بایست از تمامی نیروهای زمینی برای از بین بردن بیگانگان استفاده نمایید . گرافیک بسیار بالای این بازی باعث گردیده است  تا یک سر و گردن بالاتر از هم گونه های موجود در این ژانر به نظر برسد . یکی از این ویژگی ها ، کنترلر بسیار جذابش می باشد که بر پایه gesture طراحی شده و حسی نو را در گیم پلی های بازی های اندروید برایتان به ارمغان می آورد . افزون بر  این با تم داستانی موجود در بازی تمامی مراحل بازی به گونه ای وابسته به هم طراحی شده است ؛ همانند فیلم سینمایی انتقام جویان .
اگر گوشی یا تبلت شما دارای پردازنده Tegra باشید می توانید از گرافیک بسیار بهتری برخوردار شوید و کاراکتر ها و محیط موجود در بازی را به صورت واقع گرایانه تر شاهد باشید .

احسان بازدید : 311 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

 پس از ۲۰ سال کامپیوتر 61ساله روشن شد

 کامپیوتر هارول دکاترون که در سال 1951 ساخته شد، پس از 20 سال توسط داوطلبانی که 50 قطعه آن را شبیه سازی کرده اند راه اندازی شد.

هارول دکاترون با وزن 2.5 تن دربرگیرنده 10 هزار قطعه متحرک است که.....
شایان بازدید : 54 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)


پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برای پایان دادن به طرح های نابکارانه Eggman ، سونیک می بایست با بهره گیری از قدرت سیاره کوچک و گذر کردن از مسیر زمان ، او و تمامی ماشین هایی که او برای نابود کردن جهان آماده ساخته است را ویران کند .
Sonic CD نام بازی خاطره انگیزی است که اکنون پس از چند سال برای اندروید ارایه شده است و شما می توانید انجام آن را با صفحه نمایش لمسی تجربه کنید . این بازی با گوشی Xperia Play کاملا سازگار بوده و می تواند توسط دکمه های مخصوص بازی این اسمارت فون اندروید مورد استفاده قرار گیرد .

شایان بازدید : 72 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Ski Safari جایی است که حیوانات ، بهمن و ژانر اکشن کنار یکدیگر گرد آمده اند تا تجربه یک گیم پلی جدید را برای شما به وجود آورد . قهرمان داستان ما از خواب عمیق خود برخواسته است اما خطر بهمن او و کوه های اطراف را تهدید می کند . سون ( قهرمان داستان ) تنها یک راه برای اینکه از پایانی یخی فرار کند دارد و آن چیزی جز کمک گرفتن از حیوانات نمی باشد . هر یک از حیوانات دارای قدرت و ویژگی های خاص خود می باشند که با بهره گیری از هر یک در جای خود می تواند سرعتی بیشتر را تجربه کنید و البته از مرگ نیز بگریزید !

 

 

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
IT 2 NEWS سایتی جامع درباره تکنولوژی و گیم و .... خیلی چیز های دیگر است. هدف سایت بالا بردن سطح فرهنگ و دانسته های مردم است . از معرفی سایت به دوستانتان دریغ نکنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 6,945
  • بازدید کلی : 36,762
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ