loading...
IT 2 NEWS
لوگو های سایت


عرفان بازدید : 73 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

ازی های بچه گانه ای که جان هزاران نفر را نجات داد, ساخت دستگاهی برای خنثی کردن مین, ساخت یک دستگاه کاملأ بی خطر برای خنثی کردن مین

این دستگاه که انگار از انبوهی از قاصدک درست شده از جنس چوب خیزران،پلاستیک و فلز است.

در طول دوران جنگ در افغانستان حدود ۳۰ میلیون مین در این سرزمین کار گذاشته است و از آنجا که خنثی کردن مین کاری بسیار سخت است و خیلی وفت ها به مرگ فرد خنثی کننده منجر می شود.

اما این جوان خوش فکر افغان با ساخت این توپ خنثی کننده مین که به وسیله ی باد روی زمین های مین گذاری شده حرکت می کند و به خاطر وجود دستگاه ردیاب مین که در آن تعبیه شده است باعث انفجار مین ها می شود .

محمود حسنی سازنده ی این دستگاه اظهار داشت ایده ی ساخت این توپ خنثی کننده ی مین را از بازی های دوران کودکی اش  در فضای بین کوه ها و حرکت وسایل بازی هایشان به وسیله باد گرفته است.

این دستگاه ساده که هزینه ی ساخت بسیار کمی نیز دارد می تواند جان هزاران نفر را از خطر مین نجات دهد .

هر یک از این دستگاه ها به طور متوسط می تواند ۴ مین را قبل از انفجارش از بین ببرد.

احمدرضا بازدید : 75 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)


اتصال آی پد به پوست بدن, وارد کردن آهنربا در زیر پوست و اتصال آی‌پاد به آهنربا, وصل آی پد به پوست بدن

به نقل از همشهری آنلاین، تا حالا به این فکر کرده‌اید که چطور می‌شود از شر بند ساعت راحت شد؟ یک مرد آمریکایی با وارد کردن آهنربا در زیر پوست خود و اتصال یک آی‌پاد نانو به این آهنربا راه حل عجیبی برای راحت شدن از بند ساعت پیدا کرده ‌است!


احمدرضا بازدید : 70 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

چند روز پیش بازی Call Of Duty : Black Ops 2 در تمام فروشگاه های خارج از کشور ( امریکا و اروپا ) عرضه شد . 

مشتریان بازی خیلی خوش حال و شاد رفتند که بازیو بخرند , بازی رو خریدند بردند خونه سی دی 1 هم نصب کردند اومدند سی دی 2 رو بزارند !!! دیدند دیسک دوم بازی Mass Effect 2 است !! 

سوتی از این خفن تر ؟؟؟ 

Bioware سازنده بازی Mass Effect 2 می گوید هر کس از ارور خود که می گوید این دیسک دوم بازی Mass Effect 2 است عکس بگیرد و به این ایمیل بفرستد( community@bioware.com ) یک بازی Mass

Effect 2  هدیه می گیرد .

ناشر بازی Black Ops 2 هم می گوید پول نصف مشتریان را باز می گرداند . فعلا فقط نصف ! 

می خواستن رکورد فروش بازی هارو بشکونن که حالا دارن رکورد زیان بازی هارو می شکونند . 

 

منبع 

شایان بازدید : 103 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر آماده پیوستن به پرندگان خشمگین در بزرگترین ماجراجویی که برای آنها اتفاق افتاده است هستید، بازی Angry Birds Star Wars HD را از دست ندهید !

خیلی وقت پیش در یک کهکشان دور ، یک گروه از پرندگان از جان گذشته خود را در برابر تهدیداتی که کهکشان شان را نشانه رفته بود قرار داده و به پیکار با آنها برخواستند . Pigtroopers ، پادشاه خبیثی ها با بهره گیری از ارتش خوک های پلید خود که در یک پایگاه مخفی قرار دارند اقدام به تقویت قوای خود می کند اما در این بین پرندگان شجاع توانستند به مخفیگاه آنها نفوذ کرده و کمر به نابودی آنها ببند .
آنها اکنون نیازمند یاری شما هستند تا بتوانید بر خیل عظیم ارتش خوک ها پیروز شوند ؛ آیا کمک شان می کنید ؟

احسان بازدید : 64 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

برای سومین سال متوالی، در نظرسنجی شرکت مشاوران مدیریتی Booz & Company برای معرفی ۱۰ تا از مبتکرترین شرکت های دنیا، اپل به عنوان خلاق ترین کمپانی دنیا معرفی شد.

تقریباً ۸۰ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی، به اپل به عنوان یکی از سه شرکت مبتکر در جهان رأی دادند. گوگل که در رتبه دوم این نظرسنجی قرار گرفت، در لیست سه شرکت برتر خلاق جهان توسط ۴۳ درصد از پاسخ دهنگان جای داشت.

اما خلاقیت چیست؟ چطور می توان آن را اندازه گرفت، و اینکه اپل در صدر قرار گرفته چه معنایی می دهد؟

«روس رابین» یکی از محققان معتقد است انواع گوناگون خلاقیت وجود دارد، و شرکت های مختلف در زمینه های مختلف دارای برتری هستند.

” خلاقیت اپل بر روی کنار هم قرار دادن بخش های مختلف یک اکوسیستم و توجه دقیق به جزئیات تمرکز می کند. آنها از ظرفیت های مصرف کننده با ارائه جذابیتی وسیع استفاده می کنند.”

سامسونگ که در فهرست Booz در رتبه چهارم جای گرفته، رویکردی متفاوت از اپل را پیش گرفته و و سعی در جمع کردن جدیدترین تکنولوژی ها همچون صفحه نمایش های بزرگ OLED و ان اف سی (NFC) در محصولات خود دارد. رابین همچنین می گوید: “سایر شرکت ها، مثل کمپانی دل، بر روی خلاقیت نسبتاً غیرجذاب در فرایند و تولید تمرکز دارند.”

«چارلز گولوین» یکی دیگر از محققین در این ارتباط می گوید: “من فکر می کنم اپل در بین کمپانی های تکنولوژی، خلاق ترین است. البته شرکت های مختلف همگی خلاقیت دارند، و خیلی ساده است که رقبای زیادی را برای اپل مثال بزنیم. یک تمایز بزرگ اپل، وسعت زمینه هایی است که در آن خلاقیت دارد: سخت افزار، طراحی صنعتی، نرم افزار، کاربردپذیری، فروش. در حالیکه بسیاری از رقیبان آن فقط در یک یا چند تا از این زمینه ها از خود خلاقیت نشان می دهند.”

نکته جالب اینجاست که خلاقیت (حداقل از دیدگاه شرکت کنندگان در این نظرسنجی) زیاد ارتباطی به هزینه های تحقیق و توسعه (R&D) ندارد. کل هزینه های تحقیق و توسعه اپل در این صنعت در جایگاه شانزدهم قرار می گیرد. مایکروسافت که بیشترین هزینه را بر روی تحقیق و توسعه در زمینه هایی همچون نرم افزار و اینترنت انجام می دهد، به عنوان ششمین کمپانی خلاق جهان شناخته شده است.

در ماه های اخیر، از اپل انتقادات فراوانی شده است چرا که گفته می شود محصولات این شرکت بیشتر “تکاملی” (و تا حدی هم کسل کننده) هستند تا اینکه “انقلابی” باشند. چرا که با توجه به تاریخچه خلاقیت اپل، بسیاری از افراد انتظارات بسیار بیشتری از این شرکت نسبت به رقیبانش دارند.

منبع:علمولوژی

احسان بازدید : 63 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
 

 جان مک آفی، بنیانگذار شرکت نرم افزارهای ضد ویروس مک آفی، ظاهراً در کشور  بلیز  (واقع شده در آمریکای مرکزی) به جرم ارتکاب قتل تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

مک آفی مظنون اصلی در قتل یک شهروند آمریکایی به نام «گرگوری پاول» که شنبه شب در خانه خود به وسیله شلیک گلوله کشته شد می باشد. پلیس بلیز می گوید که مک آفی و پاول مدتی طولانی با یکدیگر اختلاف داشتند و همین هفته گذشته، پاول شکایت نامه ای را بر علیه مک آفی تنظیم کرده بود که وی اقدام به شلیک اسلحه و نشان دادن رفتار خشونت آمیز کرده بود.

منبع:علمولوژی

احسان بازدید : 81 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

در جهانی که اسمارت فون ها همانند یک کامپیوتر جیبی کار می کنند، عجیب نیست اگر ببینیم که کارت های اعتباری به یک دستگاه امنیتی تعاملی تبدیل می شوند. ژانویه سال ۲۰۱۳ (یعنی تا ۲ ماه دیگر) مسترکارت در جدیدترین اقدام خود، «دیسپلی کارد» (Display Card) یا کارت با صفحه نمایش را در سنگاپور به کار خواهد بست. این کارت همانند کارت های اعتباری معمولی است اما یک صفحه نمایش و صفحه کلید هم دارد تا کاربر بتواند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشد و تبادلات مالی امن تری را داشته باشد.

در عصر حاضر خرید، فروش و انتقالات مالی بسیار سریعتر و راحت تر شده است. البته دزدی ها هم راحت شده و می توان به آسانی فشار یک دکمه میلیون ها دلار را به سرقت برد. بانک ها و شرکت های تولید کننده کارت های اعتباری برای مبارزه با این مشکل بسیاری از حربه ها و راه ها را مورد استفاده قرار می دهند. یکی از این حربه ها، استفاده از نشانه های امنیتی همانند یک کلید یا اسمارت فون که به عنوان تایید کننده هویت شخص صاحب حساب مورد استفاده قرار می گیرد. در این مورد مشکل اینجاست که باید از خود این نشانه امنیتی هم محافظت کرد. حالا این دیسپلی کارد می تواند دو منظوره عمل کند، هم کارت اعتباری باشد و هم نشانه امنیتی. این مسئله در سنگاپور مهم تر از جاهای دیگر است، چرا که تبادلات مالی معمولاً پیچیده تر هستند.

این کارت فوق امنیتی پیش از این در سال ۲۰۱۰ توسط خود مسترکارت معرفی شد. مسئله جالب در مورد این کارت، توان گرفتن اطلاعات حساب بطور آنی است. یعنی می توان اطلاعات مربوط به دریافت، پرداخت و … حساب را در هر زمان از آن اخذ کرد.

نظرتان در مورد این کارت چیست؟

منبع:علمولوژی

احسان بازدید : 59 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
 
 

دوباره آمریکایی ها با عرضه یک ابررایانه پرقدرت تر با نام تایتان Titan، خود رکورد خودشان را شکستند. سکویا سرعتی معادل ۱۶ پتا فلایس داشت اما تایتان سرعتی برابر با ۱۷٫۵۹ پتافلاپس دارد، یعنی کوادریلیون ها محاسبه در ثانیه. تایتان در «لابراتوار ملی اوک بریج» در تنسی واقع شده است.

در زیر می توانید لیست ۵ ابررایانه اول دنیا را مشاهده کنید:

۱ – تایتان در لابراتوار ملی اوک بریج با سرعت ۱۷٫۵۹ پتافلاپس

۲ – سکویا در لابراتوار ملی لورنس لیورمور با سرعت ۱۶٫۳۳ پتافلاپس

۳ – کِی کامپیوتر فوجیتسو در موسسه علوم کامپیوتر کوبه ژاپن با سرعت ۱۰٫۵۱ پتافلاپس

۴ – میرا بلوجین/کیو در لابراتوار ملی لمونت ایلینویز با سرعت ۸٫۱۶ پتافلاپس

۵ – جوکویین بلوجین/کیو در فورشانشنترام آلمان با سرعت ۴٫۱۴ پتافلاپس

بد نیست بدانید تایتان دارای ۵۶۰,۶۴۰ هسته است که از ۲۶۱,۶۳۲ هسته شتاب دهنده K20x انویدیا برای افزایش سرعت عملکرد آن بهره می برد.

منبع:علمولوژی

احمدرضا بازدید : 98 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

چند روز پیش اعلام شد که تریلر دومی از بازی پر هیا هو GTA V در 14 نوامبر یعنی فردا منتشر می شود

ثانیه شماری تا لحظه انتشار این تریلر :

http://www.rockstargames.com/videos/video/10261

سایت هایی که می تونید این تریلر رو ببینید:

از سایت شک نیوز قرار خواهد گرفت یا در آپارات آپلود می شود

 

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
IT 2 NEWS سایتی جامع درباره تکنولوژی و گیم و .... خیلی چیز های دیگر است. هدف سایت بالا بردن سطح فرهنگ و دانسته های مردم است . از معرفی سایت به دوستانتان دریغ نکنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 6,967
  • بازدید کلی : 36,784
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ