loading...
IT 2 NEWS
لوگو های سایت


احمدرضا بازدید : 352 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

 

با سلام به شما کاربران آی تی ۲ نیوز.

 نویسندگان و مدیران این وبلاگ به شما خوش آمد گفته و سعی میکنند مطالب خوب و مفیدی را

برای شما عزیزان بگذارند تا از آن ها استفاده و لذت ببرید. 

برای عضویت در وبسایت به این لینک مراجعه کنید . 

در ضمن نظر یادتون نره !!!

نجمن نویسندگان آی تی  2 نیوز*


 

 

 

 

 

 

 

احمدرضا بازدید : 304 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

به تازگی بازی Hitaman : Abslotion عرضه شد و با استقبال فراوانی مواجه شد . 

 

امروز 3 Art Work ( تصویر هنری ) از بازی منتشر شد . 

 

عکس ها در ادامه مطلب .... 

 

 

شایان بازدید : 74 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

واحد خبر it2news : دفتر ایسوس در ایران دوشنبه 22 آبان 1391 (12 نوامبر 2012) با دعوت از اصحاب رسانه های فناوری کشور و برخی دست اندرکاران بازار، از محصولات مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 8 و ویندوز RT ایسوس در ایران رونمایی نمود و اعلام نمود که برخی از این محصولات از هفته آینده تدریجاً به بازار کشور راه خواهند یافت. این محصولات در ایران با صفحه کلید فارسی عرضه خواهند شد.

احسان بازدید : 127 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی


دانلود گلچینی از مداحی  های حاج محمود کریمی ویژه ایام محرم ۹۰

محمود کریمی مداح اهل بیت یکی از بهترین مداحان کشور میباشد . وی دانشجوی مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی بود که با توجه به اینکه وی حضور در جبهه فرهنگی را مقدم تر می دانست در این زمینه به کسب معارف پرداخت . پدرش در سال ۱۳۶۱ شهید شد به همین خاطر در کنار تحصیل هم کار میکرد و هم مداحی . در کودکی مداحی را در کنار مرحوم کافی شروع کرد . اکثر شعر هایی که در نوحه هایش به کار میبرد دارای بار معنایی خوبی هست.

دانلود در ادامه مطلب.

احسان بازدید : 95 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)
افزایش قد

۱- خواب منظم و کافی: حدود ۵۰٪ هورمون رشد مورد نیاز روزانه بدن ما زمانی ترشح می شود که وارد بخش عمیق خواب شده باشیم و این اتفاق نمی افتد مگر اینکه اولا ساعات خواب شبانه ما تقریبا طبق یک روال معین باشد و نیز اینکه شبها سعی کنیم زودتر بخوابیم.

۲- ورزش: ورزش بعد از خواب کافی و منظم حرف اول را برای افزایش قد می زند. در حین ورزش هورمونهای رشد شروع به ترشح می کنند و به دنبال آن قد ما نیز افزایش پیدا می کند. بهترین زمان برای ورزش هر روز صبح قبل از صرف صبحانه است. نکته مهم در زمینه ورزش این است که ورزش را همیشه می بایست با حرکات آهسته شروع نمایید و به تدریج بر سرعت و شدت آن اضافه کنید و سپس به تدریج از شدت آن کم کنید. حدود پانزده دقیقه ورزش صبحگاهی برای این منظور توصیه می شود.

۳- شیر: بعد از ورزش و قبل از صرف صبحانه مصرف یک یا دو لیوان شیر بسیار مفید و موثر است و در کنار ورزش علاوه بر افزایش قد باعث استحکام استخوانها نیز می شود. بهتر است قبل نوشیدن شیر آن را شیرین نکنید و خالص میل نمایید.

۴- تزریق هورمون رشد: گاهی ترشح ناکافی غده هیپوفیز سبب عدم رشد کافی و کوتاهی قد می شود و در این مواقع می بایست هورمون رشد به شخص بیمار تزریق شود. البته تزریق هورمون رشد در برخی افراد ایجاد عوارض خطرناک می کند و به همین دلیل می بایست این کار زیر نظر مستقیم پزشک متخصص انجام شود.

۵- عدم انجام عادات غلط: مصرف داروهای نیرو زا قبل از سن بلوغ – مصرف انواع چیپس و پفکها- نوشیدن نوشابه های گازدار- کشیدن سیگار- مصرف کم غذاهای حاوی کلسیم- مصرف زیاد نمک و غذاهای شور- کم تحرکی – خواب ناکافی- زندگی در محیطهای نا آرام و داشتن استرسهای دائمی به هر دلیل- مصرف الکل ( اتانول ) به هر دلیل. « تمام این عوامل سبب پوکی استخوان و کوتاهی قد می شوند.»

۶- در جو دو سر و تخم کدو مقداری هورمون رشد وجود دارد و مصرف آنها می تواند به افزایش قد کمک نماید.

۷- جراحی: گاهی در صورت نیاز از روش جراحی نیز برای افزایش قد استفاده می شود.

۸- ماساژ: ماساژ کف پا بخصوص انگشت شست پا روشی ساده و جالب برای افزایش قد است. این کار سبب افزایش بیشتر هورمون رشد و در نتیجه افزایش قد می شود.

تراکم و استحکام استخوان در افراد بعد از سن ۳۰ سالگی به مرور زمان کم می شود و بهترین روش برای جلوگیری از آن ورزش منظم و مصرف غذاهای حاوی کلسیم مانند شیر- ماست- آب پرتقال- سرشیر- کنسرو ماهی و پنیر می باشد.

احسان بازدید : 73 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

اما احساس اضطراب شدید و مزمن بدون وجود دلیل آشکار بیرونی عادی نیست و بیماری یا اختلال محسوب می شود.

اضطراب با احساساتی همچون نداشتن اطمینان، درماندگی و نگرانی شدید همراه است و به طور کلی احساس بسیار ناخوشایند همراه با دلواپسی است که با واکنش های جسمانی مانند تنگی نفس،تپش قلب، تعریق یا سردرد بروز پیدا می کند.

در بیشتر موارد فرد می تواند با در پیش گرفتن چند راهکار ساده این علایم را تحت کنترل درآورد اما در مواردی مراجعه به روان شناس ضروری است. امروزه در زندگی شهری با وجود مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، قطعا همه ما گهگاه دچار اضطراب می شویم بنابراین خواندن ادامه مطلب را به خوانندگان توصیه می کنیم.

تفاوت اضطراب و ترس
دکتر اکرم پرند روان شناس و مشاور در این باره به خراسان می گوید: آن چه عامه مردم از اضطراب می دانند، اضطراب فراگیر است که یکی از انواع اختلالات اضطرابی محسوب می شود. اختلالات اضطرابی دامنه گسترده ای از اختلالات روانی شامل انواع وسواس های فکری و عملی، اختلالات وحشت زدگی ، هراس ها یا ترس های مرضی و اختلالات اضطرابی ناشی از مصرف مواد مخدر یا الکل را تشکیل می دهد اما شایع ترین آن همان اضطراب فراگیر است که نگرانی مفرط و مداوم است.

در واقع نگرانی بدون منشاء اضطراب نامیده می شود، مثلا مادری که به محض خارج شدن فرزندش از منزل دایم نگران اوست و دچار اضطراب می شود. نکته این جاست که هراس ها دسته ای از اختلالات اضطرابی است که با اضطراب فراگیر توسط عموم اشتباه گرفته می شود. این دسته از هراس ها که به «فوبیا »معروف است ، منشاء دارد یعنی فرد از یک جسم یا موقعیت یا فضای خاص می ترسد و یا ممکن است از ارتفاع، آسانسور یا خون دچار هراس شدید شود.

هم چنین ممکن است فردی دچار هراس های اجتماعی شود مثلا از حضور در جمع یا گفت وگو با دیگران هراس داشته باشد و مدت ها طول می کشد تا به بی دلیل بودن هراس خود پی ببرد. از این رو ترس ها در واقع زیرمجموعه اختلالات اضطرابی قرار می گیرد. اضطراب فراگیر شایع ترین نوع اضطراب محسوب می شود و ممکن است در درازمدت به اضطراب شدید، مزمن و بیمارگونه تبدیل شود.

بیشتر علایم اضطراب فراگیر به صورت واکنش های جسمی بروز پیدا می کند. تپش قلب، تعریق فراوان، احساس بی قراری و بی تابی و خستگی مفرط در بیشتر موارد قابل مشاهده است اما گاه علایم دیگری هم بروز می کند. مثلا ممکن است فردی به پرخوری یا کم خوری روی آورد و اگر به اضطراب مزمن تبدیل شود ممکن است فرد را پرخواب یا کم خواب کند. در بسیاری از مواقع کیفیت خواب فرد تحت تاثیر قرار می گیرد و او ممکن است وحشت در خواب را تجربه کند.

عوامل ایجاد اضطراب
دکتر پرند با اشاره به این که اضطراب مانند دیگر اختلالات روانی منشاء درونی یا بیرونی دارد، توضیح می دهد: ژنتیک ازجمله عوامل درونی است که در ایجاد اضطراب نقش مهمی دارد. ویژگی های شخصیتی بعضی از افراد در ابتلا به اختلالات اضطرابی نقش دارد به عنوان مثال افراد کمال گرا بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به اضطراب قرار دارند زیرا همواره انتظارات و توقعات بالایی دارند و ممکن است نتوانند به آن ها برسند.

ازجمله عوامل محیطی موثر در ایجاد اضطراب نیز می توان به بعضی از مشاغلی که استرس زاست، اشاره کرد که تاثیر قابل توجهی در بروز اضطراب دارد.

نکته این جاست که این دسته از اختلالات مانند دیگر اختلالات روانی، مسری است و وقتی یکی از اعضای خانواده مضطرب باشد، آن را ناخودآگاه به دیگران منتقل می کند. اما نبود اضطراب باعث کاهش بار انگیزشی عملکرد و رفتارهای فرد می شود. کسانی که هیچ اضطرابی ندارند و در اصطلاح به آن ها «خونسرد» می گویند، افرادی هستند که درباره انجام امور و کارهای روزانه نگرانی ندارند و بیشتر کارهایشان را با خونسردی افراطی انجام می دهند و ممکن است همین امر مانع پیشرفت آن ها شود.

بنابراین اگر اضطراب به اختلال تبدیل نشود می تواند مفید باشد و به فرد کمک کند تا به پیشرفت و ترقی برسد. اضطراب طبیعی توسط خود فرد قابل تشخیص است اما مشاور می تواند با یک سری سوالات درباره کیفیت خواب، خوراک، فعالیت های روزانه و بررسی واکنش های جسمی سطح اضطراب فرد را تعیین کند.

هم چنین پرسش هایی درباره تحریک پذیری، بی قراری، ناآرامی و … به مشاور کمک می کند تا سطح اضطراب فرد تعیین شود. اضطراب به ۳ دسته خفیف، متوسط و شدید تقسیم می شود و بسته به نوع و شدت آن درمان ها آغاز می شود.

درمان های اختلالات اضطرابی
دکتر پرند درباره شیوه های متفاوت درمان اختلالات اضطرابی چنین توضیح می دهد: یکی از شیوه های درمانی، روان تحلیل گری است که شیوه درمانی بسیار طولانی و زمان بری است و توسط روانکاو صورت می گیرد. شیوه رایج تر درمان، شیوه شناختی و رفتاری است که طی آن مشاور به فرد کمک می کند تا بتواند به ریشه اضطراب پی ببرد و آن را درمان کند.

روان شناس در این روش ها روی افکار و باورهایی که در شکل گیری اضطراب نقش داشته است، تمرکز و به فرد کمک می کند تا این باورها را اصلاح کند. اصلاح این باورها باعث می شود فرد زندگی و پیرامون خود را از زاویه جدیدی ببیند و دچار اضطراب های بیهوده نشود.

پس از اصلاح باورها، او باید به صورت عملی کارهایی انجام دهد تا اضطرابش کنترل شود. به عنوان مثال او وضعیت جسمی خود را به هنگام احساس اضطراب مشاهده و سعی می کند با اضطراب مقابله کند. کنترل ضربان قلب، نبض، وضعیت تعریق و… به او کمک می کند تا دریابد با اضطراب در واقع چقدر بدن خود را مستهلک کرده است و به خود آسیب می زند. به این ترتیب می تواند با کنترل شرایط جسمی با اضطراب مقابله کند.

این روان شناس با اشاره به این که اضطراب از بدو تولد با انسان همراه است، تاکید می کند: اگر نیازهای اولیه یک کودک به غذا، توجه، امنیت و پوشاک را تامین نکنید، می توانید اضطراب را در او ببینید، بنابراین زمانی که نیازهای انسان برآورده نشود، اضطراب خود را نشان می دهد.

همان طور که قبلا اشاره کردیم اگر اضطراب سلامت روانی و جسمانی فرد را تحت تاثیر قرار ندهد، مفید است و مشکلی برای وی به وجود نمی آورد. دکتر پرند با بیان این که اگر فردی «چراهای »زیادی در ذهن داشته باشد و جوابی برای آن نیابد باید روی تغییر افکار و باورهایش تلاش کند، تصریح می کند: بعضی افراد تفکر همه یا هیچ دارند یعنی می خواهند در زندگی فردی یا اجتماعی خود به تمام افکار و باورهای خود پای بند بمانند و انعطاف پذیری لازم را در زندگی اجتماعی ندارند.

این دسته از افراد در طول زمان حمایت اجتماعی اطرافیان را از دست می دهند و ممکن است به علت پای بند بودن به این باورها دچار مشکلات بیشتری شوند، درون نگری و سپس ارزیابی باورها و تلاش برای اصلاح و تغییر باورها یکی از اولین راهکارهای مقابله با اختلالات اضطرابی محسوب می شود.

پذیرش، کلید رفع اضطراب
به عقیده وی آن چه بیش از هر چیز دیگری در جوامع امروز باعث افزایش اضطراب می شود، بالا رفتن سطح توقعات و انتظارات انسان از خود و اطرافیانش است. وی می گوید: هر قدر سطح توقعات بالاتر باشد، دستیابی به آن چه موردنظر است دشوارتر و اضطراب فرد بیشتر خواهد شد، بنابراین داشتن انتظارات منطقی به افراد کمک می کند تا کمتر دچار اضطراب شوند.
از سوی دیگر رفع تنش ها و گرفتاری های روزانه با دید منطقی و صحیح سطح اضطراب را کاهش می دهد. در بسیاری از موارد توجه به علایق و نیازهای فردی در زندگی روزمره در مقابله با اضطراب کمک کننده است. این موضوع به ویژه در مورد مادران صادق است زیرا همواره عادت دارند تمام زندگی خود را صرف فرزندان کنند غافل از این که توجه صد در صد به فرزندان در طول زمان و نادیده گرفتن علایق و نیازهای فردی اضطراب زاست و سلامت روان را به خطر می اندازد.

احسان بازدید : 63 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

چه زیباست.........

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

بقیه ی عکس ها در ادامه مطلب.
احسان بازدید : 64 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

می توانید به مخلوط آب میوه ی مورد علاقه خود آب اضافه کنید.با این ترکیب می توانید در هر بار نوشیدنی ۸۵ کالری کمتر دریافت کنید و در کل سال حدودا ۲٫۵ کیلوگرم وزن کم کرده اید.

۲٫پیاده روی بهترین روش برای کاهش وزن است.از هر فرصتی برای پیاده روی استفاده کنید حتی زمانیکه با تلفن همرا صحبت می کنید در این صورت حدود ۶۸ کالری سوزانده اید.

۳٫چای سبز به دلیل اینکه غنی از آنتی اکسیدان است چربی سوزی را برای شما افزایش می دهد.توصیه می شود قبل از راه رفتن و یا ورزش یک فنجان چای سبز بنوشید.

احسان بازدید : 66 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

کسانى که خطى نامرتب دارند: احتمالاً در زندگى بسیار فعال هستندو به همین دلیل برایشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهایشان حساب شده و سنجیده نیست. به همین دلیل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غیرقابل پیش بینى هستند. آزادى شخصیتى براى آن ها خیلى مهم است و اهمیت زیادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خیلى احساساتى رفتار کنند

کسانى دست خط مرتب و خوانایى داشته باشند: مى توان این طور برداشت کرد که آن ها خودشان را بسیار کنترل مى کنند و دوست ندارند به راحتى شخصیت خود را لو بدهند. حتى گاهى اوقات برایشان مشکل است که احساساتشان را بروز دهند و آن را سرکوب مى کنند.

کسى که خیلى پررنگ مى نویسد و قلم را زیاد فشار مى دهد: احتمالاً علاقه زیادى به مخالفت کردن با دیگران دارد؛ چرا که احساس قدرت واعتماد به نفس زیادى مى کند و دوست دارد روى دیگران اعمال نفوذ کند و به همین خاطر شخصیت افراد را درست درک نمى کند.

کسانى که خیلى کمرنگ مى نویسند: احتمال این که فردى حساس و دلسوز باشند بسیار زیاداست و موقعیت دیگران را حتى بیشتر از خودشان درک مى کنند و این امکان نیز وجود دارد که قادر به اثبات حرف خودشان نباشند و خیلى راحت ضربه مى خورند و وقتى دیگران از آن ها انتقاد مى کنند خیلى سریع از موضع خودشان عقب نشینى مى کنند.

کسانی که خیلى کند و آهسته مى نویسند: به سرعت قادر به نشان دادن عکس العمل نیست؛ این افراد احتمالاً به زمان بیشترى براى ابراز عقیده خود نیاز دارند. افرادى که آهسته مى نویسند از نظر خلق و خو اغلب اشخاصى ملاحظه کار و محتاط هستند و در نتیجه به زمان بیشترى براى فکر کردن و فهیدن نیاز دارند و در ابراز احساساتشان هم کند هستند و اغلب دوست دارند هیچ تصمیمى نگیرند تا این که یک تصمیم غلط بگیرند.

کسانی که دست خط تند و شتابزده اى دارند: احتمالاً افرادى کم حوصله هستند و از اتلاف وقت خسته مى شوند و از نظر خلق و خو بسیار لحظه اى هستند. سریع درک مى کنند و در نشان دادن رفتار و احساساتشان چندان پایدار نیستند و اغلب به دلیل شتابزدگى در تصمیم گیرى دچار لغزش و خطا شده و از این که در آرامش به حرف هاى دوستانشان گوش کنند خسته مى شوند.

کسانی که دست خط ساده اى دارند و خیلى ابتدایى مى نویسند: در روابط با دیگران ترجیحاً واقع گرا و با تدبیر هستید و نمى توانید قبول کنید که گاهى باید با دیگران کنار بیایید و به آن ها توجه کنید و همچنین اطرافیان به ندرت از آن چه درون شما مى گذرد آگاهى پیدا مى کنند.

کسانی که دست خطى زیبا و پررنگ و لعابى دارند: این امکان وجود دارد که گاهى به شدت رسمى برخورد کرده و خیلى مفصل و با علاقه درباره مسایل دلخواهتان حرف بزنند و این احتمال نیز وجود دارد که درخواسته ها و تمایلاتتان پرتوقع و رویایى باشند.

اگر شما خود را داراى دست خط ریزى مى بینید و بسیار کوچک مى نویسید: احتمالاً شما توانایى هاى خود را دست کم مى گیرید و خودتان را از آن چه واقعاً هستید کمتر ارزیابى مى کنید و ممکن است گاهى تنگ نظر و خرده گیر باشید.

اما اگر درشت مى نویسید: این احتمال وجود دارد که خودتان را زیادى بزرگ و مهم جلوه داده و گاهى بسیار با اعتماد به نفس و از موضع قدرت رفتار مى کنید.

اگر کسى دست خط شکسته اى دارد و حروف را زوایه دار و شکسته مى نویسد: فردى بسیار با اراده مى باشد و در کارهایش حد وسط را قبول ندارد و به همین علت اهل سازش و مصالحه نیست و اغلب به همین خاطر که وسط را دوست ندارد از دیگران خسته مى شود و تصمیمى نمى گیرد چون دوست ندارد راه اشتباه را انتخاب کند.

اگر فردى دست خط ملایم و کشیده اى دارد: آدمى چند بعدى است و مى تواند مشکلاتش را از زوایاى مختلف بررسى و درک کند. برایش تنوع مهم است و گاهى احساس مى کند استعدادهاى زیادى دارد و نمى تواند هیچ کدامشان را به درستى شکوفا کند. ممکن است فردى زود رنج باشد و به ندرت علیه برداشت ها و انتقادات دیگران از خود دفاع کند.

اگر کلمات را در هم و فشرده مى نویسید: احتمالاً شما فرد راحتى نیستید و در جمع خودتان را کنارى مى کشید و مى خواهید کنترل خود را از دست ندهید. از برقرارى رابطه با دیگران خوشتان نمى آید و گاهى دوست ندارید خود را فردى خوش فکر نشان بدهید. اغلب بعد از دیگران ابراز عقیده مى کنید و عقیده خود را مى گویید واین به این علت است که قدرى محتاط هستید.

کسى که کلمات را با فاصله و باز باز مى نویسد: خیلى راحت با دیگران رابطه برقرار کرده و خیلى ساده و بى تکلف و مستقیماً به دیگران نزدیک مى شود. گاهى به راحتى از کوره درمى رود و با این کار ممکن است به حریم شخصى دیگران تجاوز کند و این به این علت است که او ارزشى به خوددارى کردن و کنترل خود نمى دهد، اما انسانى کوشا و باطراوت است که سریع تصمیم گرفته و با کارهاى خود به دیگران خدمت مى کند
احسان بازدید : 71 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

نکاتی برای دستیابی به نتیجه دلخواه در امتحانات، ارائه روش هایی بسیار ساده در بالا بردن سرعت یادگیری، حفظ کردن و مطالعه:

در فواصل زمانی کوتاه اما پیوسته درس بخوانید
آمار نشان داده که ذهن انسان در زمان های کوتاه و مکرر بسیار متمرکزتر از زمان های طولانی عمل می کند. بنابراین حتی اگر فقط ده دقیقه برای درس خواندن فرصت دارید، آن را به فواصل زمانی کوتاهتر تقسیم کنید. همچنین بهتر است پس از هر ده دقیقه درس خواندن به خودتان استراحت بدهید.
از آنجا که مغز انسان به منظور “ساخت پروتئین” و تجدید نیرو به زمان نیازمند است، این روش کارایی بسیاری دارد. زمان استراحت به مغز فرصت جذب آموخته ها را می دهد، در مقابل درس خواندن برای مدت زمان طولانی نه تنها کسالت آور است، بلکه باعث خستگی، ایجاد استرس و گیج شدن می شود، در نتیجه قدرت یادگیری را کاهش می دهد.

با خیالی آسوده استراحت کنید
اگر زمان شما اجازه می دهد به منظور تجدید قوا، یک روز کامل را به استراحت بگذرانید. با این کار ممکن است احساس عذاب وجدان کنید و مرتبا با خود بگوئید : “باید امروز را هم درس می خواندم” و زمان گرانبهایی را که به استراحت تخصیص داده اید، با استرس سپری کنید. اما همانطور که در بالا اشاره شد، فراموش نکنید که در حالت استرس مغز اطلاعات جدید را جذب نمی کند. یک روز را به فراغت بگذرانید و احساس بدی از درس نخواندن خود نداشته باشید.

وضعیت جسمی خود را در نظر بگیرید
در زمان هایی که خسته، عصبانی ، حواس پرت و شتاب زده هستید درس نخوانید. زمانی که مغز انسان در حالت آرامش است، مانند یک اسفنج اطلاعات را جذب می کند، برعکس زمانی که استرس دارید، تلاش شما برای یادگیری بی فایده است، زیرا در چنین حالتی مغز اطلاعات را دفع می کند. هیچگاه در زمانی که فکر شما به چیزهای دیگری مشغول است، خود را مجبور به درس خواندن و یادگیری نکنید، این کار چیزی جز اتلاف وقت نیست.

درس ها را در همان روز مرور کنید
زمانی که چیز جدیدی یاد می گیرید، سعی کنید در همان روز نکات مهمش را دوره کنید. با گذشت چند روز، برای یادآوری آن مطالب به تلاش بیشتری نیاز خواهید داشت. به هر حال یک مرور سریع در انتهای روز، باعث ماندگاری بیشتر در مغز و یادآوری آسانتر مطالب خواهد بود.

مرحله به مرحله پیش بروید
ممکن است باور نداشته باشید که همیشه از کل به جزء و از بزرگ به کوچک رسیدن ، روش کارایی در امر یادگیری در سنین مختلف است. در زمان درس خواندن ابتدا سعی کنید یک درک کلی از مطلب داشته باشید سپس وارد جزئیات شوید، با این روش امکان موفقیت شما بیشتر می شود.
مرور کردن تنها روشی است که برای یادآوری دانستنی های فراموش شده می تواند مفید باشد.

محیطی مناسب برای درس خواندن فراهم کنید
همیشه فراهم کردن محیط مناسب برای درس خواندن را در اولویت اول قرار دهید. به طور مثال اگر به سکوت احتیاج دارید، تمام سعی تان را برای ایجاد یک مکان دور از سر و صدا برای موفقیت در درس خواندن ، به کار بگیرید.

احسان بازدید : 86 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

تركه با پسرش بانک می زنن و فرار میکنن میرن داخل یه استادیوم شروع میکنن دور زمین فوتبال دویدن، بعد از دو دور پلیس میرسه، پسره میگه: بابا پلیس‌ها رسیدن چی کار کنیم؟ تركه میگه: نگران نباش اونا هنوز دو دور عقبن.

 

به لره میگن: اگه رییس جمهور بشی اولین کاری که میکنی چیه؟ میگه: اول از همه، دست خودم رو تو شرکت نفت بند میکنم.

 

یزدیه تلویزیون میخره، فرداش کنترلشو پس میاره به صاحب مغازه میگه: بیا حاج آقا این ماشین حساب توش بود، مال حروم بهمون نمیاد.

 

ادامه جوک ها در ادامه مطلب.

احسان بازدید : 68 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

اینم از رمز های جی تی ای آی وی.امید وارم لذت ببرید.

رمز ها در ادامه مطلب.

احسان بازدید : 117 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

توصیه میکنم حتما ببینیدش.خیلی قشنگه.آخرش باحاله.حتما ببینید.
 
 
دانلود در ادامه مطلب.
احسان بازدید : 71 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این یک اتومبیل دو نفره با نام EN-V است که شرکت جنرال موتور نمونه های آزمایشی اش را ساخته است. وقتی به این طرح نگاه می کنیم خودروهای فعلی مان به نظر خیلی فضاگیر و بزرگ می آیند. به خصوص اگر به مشخصات این طرح نگاهی بکنیم بیشتر عاشق اش می شویم. ‏کاربرد این خودرو در سفرهای درون شهری است این ماشین حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد، با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می کند و با یک بار شارژ ۵۰ کیلومتر حرکت می کند. اما داستان در همینجا تمام نمیشود. ‏

طراحی زیبا و کوچک بودن تنها مزیت این اتومبیل نیست. برای کنترل این اتومبیل از فناوری های جدیدی استفاده شده. برای جلو رفتن کافی است کمی خودتان را به جلو خم کنید و برای عقب رفتن هم برعکس اش. چیزی شبیه ‏Segway ‏که احتمالا با آن اشنا هستید. ‏

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امکانات شبکه این خودرو هم جالب است. این اتومبیل ها می توانند با یکدیگر صحبت کنند. سیستم آنها به گونه ای است که با یکدیگر تصادف نمی کنند. همچنین سنسورهایی دارند که مانع از برخورد آنها با عابران پیاده میشود. ‏در کنار آن یک امکان حرکت گروهی هم وجود دارد. به این معنی که یک اتومبیل می تواند جلو بیوفتد و به بقیه بگوید تا او را دنبال کنند. بقیه به صورت خودکار خودروی جلویی را دنبال می کنند و نیاز نیست رانندگی کنید. و از همه بهتر سیستم پارک خودکار است. در خیابان توقف کنید و دکمه پارک را روی تلفن همراهتان فشار دهید. خودرو خودش را پارک می کند. دوباره هنگام برگشتن دکمه خروج از پارک را بزنید تا ماشین از پارک بیرون بیاید. ‏به نظر شما چه زمانی چنین خودروهایی را در خیابان ها خواهیم دید؟ ‏

احسان بازدید : 46 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

- در هرم خئوپوس در مصركه 2600 سال قبل از میلاد ساخته شده است به اندازه ای سنگ بكار رفته كه میتوان با ان دیواری اجری به ارتفاع 50 cmدر دور دنیا ساخت

- آیا میدانستید که هر سال از 600/557/31ثانیه تشكیل شده است

- آیا میدانستید که بیشترین ضربان قلب راقناریها با1000بار در دقیقه وكمترین را فیل با27 بار در دقیقه دارد

- آیا میدانستید که سرعت صوت در فولاد 14 بار سریعتر از سرعت ان در هواست

- آیا میدانستید که وقتی مگس بر روی یك میله فولادی مینشیند میله فولادی به اندازه دو میلیونیم میلیمتر خم میشود

- آیا میدانستید که عدد 2520 را میتوان بر اعداد 1 تا10 تقسیم نود بدون انكه خارج قسمت كسری داشته باشد

- آیا میدانستید که شیشه در ظاهر جامد به نظر میرسدولی در واقع مایعی است كه بسیار كند حركت میكند

- آیا میدانستید یك لیتر سركه درزمستان سنگینتراز تابستان است

- آیا میدانستید 30 برابر مردمی كه امروزه بر سطح زمین زندگی میكنند در زیر خاك مدفون شده اند

- آیا میدانستید در هر ثانیه بیش از ۵۰۰۰ بیلیون بیلیون الکترون به صفحه تلویزیون بر خورد میکند و تصویری را که شما تماشا میکنید بوجود می اورد
آیا میدانستید که تقریبا 300 متر مكعب گاز هلیم میتواند یك انسان را از روی زمین بلند كند

- آیا میدانستید که كرمهای ابریشم در پنجاه وشش روز هشتاد و شش هزار برابر خود غذا میخورند

- آیا میدانستید که تیز پروازترین حیوانات جهان پرندگانیاند كه «پرستوك» نامیده میشوند پرستوك دم خاردار كه در آسیا زندگی میكند ، قادر است با سرعتی بیش از صد و شصت كیلومتر در ساعت پرواز كند و با بالاترین میزان سرعت یك قطار سریعالسیر رقابت كند

- آیا میدانستید که كره مریخ با سرعت 240 كیلومتر درساعت به دور خورشید میچرخد

- آیا میدانستید که هرچه از مركز زمین فاصله بگیریم نیروی جاذبه كمتر می شود، در نتیجه وزن كاهش می یابد ، وزن فردی که در خط استوا ایستاده از وزن همین شخص در قطب شمال و جنوب كمتر است زیرا در خط استوا زمین بر آمده تر و در قطب هموارتر است این تفاوت وزن حدود پنج درصد است

- آیا میدانستید که ظروف پلاستیكی تقریبا پنجاه هزار سال در برابر تجزیه و فساد مقاومند

- آیا میدانستید که رشد كودك در بهار بیشتر است

- آیا میدانستید که یك چهارم خاك روسیه در سال پوشیده از برف است

- آیا میدانستید حس بویاییه مورچه با حس بویاییه سگ برابری میكند

- با 30 گرم طلا نخی به طول 81 k/m می توان درست کرد

- با یک مداد معمولی خطی به طول 58k/m می توان کشید


احمدرضا بازدید : 75 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)


اتصال آی پد به پوست بدن, وارد کردن آهنربا در زیر پوست و اتصال آی‌پاد به آهنربا, وصل آی پد به پوست بدن

به نقل از همشهری آنلاین، تا حالا به این فکر کرده‌اید که چطور می‌شود از شر بند ساعت راحت شد؟ یک مرد آمریکایی با وارد کردن آهنربا در زیر پوست خود و اتصال یک آی‌پاد نانو به این آهنربا راه حل عجیبی برای راحت شدن از بند ساعت پیدا کرده ‌است!


احمدرضا بازدید : 70 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

چند روز پیش بازی Call Of Duty : Black Ops 2 در تمام فروشگاه های خارج از کشور ( امریکا و اروپا ) عرضه شد . 

مشتریان بازی خیلی خوش حال و شاد رفتند که بازیو بخرند , بازی رو خریدند بردند خونه سی دی 1 هم نصب کردند اومدند سی دی 2 رو بزارند !!! دیدند دیسک دوم بازی Mass Effect 2 است !! 

سوتی از این خفن تر ؟؟؟ 

Bioware سازنده بازی Mass Effect 2 می گوید هر کس از ارور خود که می گوید این دیسک دوم بازی Mass Effect 2 است عکس بگیرد و به این ایمیل بفرستد( community@bioware.com ) یک بازی Mass

Effect 2  هدیه می گیرد .

ناشر بازی Black Ops 2 هم می گوید پول نصف مشتریان را باز می گرداند . فعلا فقط نصف ! 

می خواستن رکورد فروش بازی هارو بشکونن که حالا دارن رکورد زیان بازی هارو می شکونند . 

 

منبع 

احسان بازدید : 63 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
 

 جان مک آفی، بنیانگذار شرکت نرم افزارهای ضد ویروس مک آفی، ظاهراً در کشور  بلیز  (واقع شده در آمریکای مرکزی) به جرم ارتکاب قتل تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

مک آفی مظنون اصلی در قتل یک شهروند آمریکایی به نام «گرگوری پاول» که شنبه شب در خانه خود به وسیله شلیک گلوله کشته شد می باشد. پلیس بلیز می گوید که مک آفی و پاول مدتی طولانی با یکدیگر اختلاف داشتند و همین هفته گذشته، پاول شکایت نامه ای را بر علیه مک آفی تنظیم کرده بود که وی اقدام به شلیک اسلحه و نشان دادن رفتار خشونت آمیز کرده بود.

منبع:علمولوژی

درباره ما
Profile Pic
IT 2 NEWS سایتی جامع درباره تکنولوژی و گیم و .... خیلی چیز های دیگر است. هدف سایت بالا بردن سطح فرهنگ و دانسته های مردم است . از معرفی سایت به دوستانتان دریغ نکنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 6,907
  • بازدید کلی : 36,724
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ